28 Şubat 2011 Pazartesi

Sevdigin Kızı Nasıl Etkilersin Serisi 8

Kızlarla Tanışmaya Hazırlan
Daha önceki bir mailımda beğendiğin bir kızla, hiç tanışmıyor halden, çıkıyor olana kadar atman gereken 4 adımdan bahsetmiştim. Bu adımlara hakim olmadığı için her gün bir çok erkek istediği yerde istediği kızla tanışıp etkileme ve beğendiği özel kızla uzun süreli ve güzel bir ilişki yaşama fırsatını kaçırıyor.
Adımlarımız neydi bir hatırlayalım:
1- Kızla tanışabilmek
2- Kızın senden etkilenmeye başlaması
3- Kızla ilişkinizin derinleşmesi ve birbirinizi daha yakın hissetmeye başlamanız
4- Kızla ilişkiyi resmi olarak başlatacak adımı atman, yani kızla el ele tutuşman ya da öpüşmen. (Çoğu kişi burayı kıza aşkını ilan etme ya da çıkma teklifi etme adımı diye düşünüyor. Maalesef bu yaklaşımın çuvallamana neden olma ihtimali yüksek. Bir kızla çıkmaya başlamanın doğru yolu nedir, ona da sonraki emaillarda bakacağız.)
Bugün öğrenmeye bu adımların en önemlilerinden birinden başlayacağız:
KIZLA TANIŞMAK.
Bana gelen mailların çoğunda “Kızları nasıl etkileriz abi?” gibi sorular var, fakat son zamanlarda “Hocam, Primer Çekicilik Faktörü’nü uygulamaya başladım, kızların bana bakışı inanılmaz değişti ama ben şimdi ne yapacağım?”, “Eskiden kızlar bakmıyordu, yuvarlanıp gidiyorduk şimdi bakıyorlar da bir şey yapamıyorum” gibisinden komik maillar almaya başladım. Sen de böyle hissediyorsan, seni çok iyi anlıyorum; çünkü zamanında ben de tanışma noktasında tutuktum ve kızların davetkar bakışlarına rağmen “stand by” konumunda bekliyordum. İşin doğrusu, eğer hazır olarak hemen girebileceğin ve her şeyi uygulayabileceğin bir çevren yoksa, tanışma adımını bilmemen öğrenmenin yavaşlamasına neden olabilir. Ayrıca çevren varsa bile, tanımadığın ama beğendiğin kızlarla tanışabilmenin hayatına katacağı renkleri düşün: Esmer, sarışın, kumral, kızıl; kısaca gökkuşağının tüm renkleri :).
Şimdi gelelim kızlarla nasıl tanışacağına…
Bir tanışmada atman gereken 3 önemli adım var. Bunlar:
1- Dikkati kendine yönlendirmek
2- Açılış cümlesi
3- Konuşmayı devam ettirmek
Yani gördüğün gibi bu konu herkesin düşündüğü gibi “Abi kıza ne söyleyeceğim”den ibaret değil. Mesela eğer bir cafede yan masadaki kızla konuşmak istiyorsan önce onun dikkatini kendine yönlendirmelisin. Neden? Çünkü bir cafede otururken birisinin yanına gelip konuşması toplumda genel olarak yapılan bir şey değildir. Onun için kız oturup arkadaşlarıyla sohbet ederken doğal olarak bunu beklemiyor. Aman yanlış anlama! Bu demek değil ki bunu yaparsan garip görünürsün! Tam tersi, eğer çekici bir erkeğe dönüştüysen (amacımız da bu), böyle gelip konuşabilme cesaretine sahip erkek sayısı o kadar azdır ki, daha pek fazla konuşmadan kızın hayranlığını kazanabilirsin.
Fakat eğer sen bunlara hakim değilsen ve aklında arkadaşlarının sana “Oğlum böyle söyle bak şöyle de” dediği cümleyi döndüre döndüre kızın yanına gidip bir çırpıda cümleni söylersen, olacak olan kızın senin ne dediğini anlamaması olacaktır. Çünkü dikkati başka yerlerde…
Böyle bir durumda yapman gereken ilk şey, kızın bulunduğu masanın başına emin adımlarla gidip (ipucu: Primer Çekicilik Faktörü), “Merhaba” deyip dikkatlerinin sana dönmesini beklemektir. İşte bunu yaptıktan sonra açılış cümleni söyleceksin ve sonra da konuşmayı devam ettireceksin. Tamam tamam, biliyorum… Diyorsun ki “Ben bunların hepsini yaparsam dışarıda bir ambülans bulunması lazım, çünkü kalp krizi geçirip ölme ihtimalim yüksek.” Biliyorum :). Sadece ilerleyen zamanlarda neler yapacağımızı biraz görmeni istedim. Ama için rahat olsun, seni o seviyeye getirdiğimde zaten yukarıdakileri yapmak gözüne şimdiki gibi zor görünmüyor olacak. Emin ol, kendim uygulayıp sonuçlarını görmediğim hiçbir şeyi senden beklemiyorum, bu yüzden sonuçta geleceğin noktayı iyi biliyorum.
Şimdi sana hemen bugün kullanmaya başlayabileceğin ve kızlarla tanışma becerini hızla değiştirecek bir egzersiz vermek istiyorum. Bu egzersiz kızlarla tanışmakta büyük tutukluk çektiğim dönemlerde kafa patlata patlata bulduğum bir egzersizdi ve bugün dahi bir çok kişinin kızlarla rahatça tanışır hale gelmelerine yardımcı oluyor.
Egzersiz 2 parçadan oluşuyor.
Birinci ve en önemli parçasında yapacağımız şey kızlarla tanışma konusunda her gün bir ufak adım atmak. Bunu ilk etapta 1 hafta boyunca yapacağız. Bu adımları seçerken dikkat edeceğimiz şey adımların ne her zaman attığın kadar rutin ve kolay, ne de heyecandan bayılmana neden olacak kadar zor adımlar olmamaları. Rahatlık seviyeni bilmiyorum ama örnek bir program vermem gerekirse:
1- Birinci günkü hedefin rastgele 3 kıza saati sormak (bu herhangi bir yerde çalışan bir kıza sormak da olabilir, yolda yürüyen bir kıza sormak da olabilir, ya da okulda yan sıranda oturan ve hiç konuşmadığın bir kıza sormak da olabilir).
2- İkinci günkü hedefin yolda yürüyen 3 kızı durdurup saatini sormak.
3- Üçüncü gün yolda yürüyen 3 kıza kolunda saat varken saati sormak.
4- Dördüncü gün yolda yürüyen 3 kıza adres soracak gibi “Pardon” deyip sonra “Şimdi gidebilirsin” diyerek göndermek (bunu yaptığında nasıl şaşırdıklarını tahmin edebilirsin).
5- Beşincinci gün değişik ortamlarda hemen yanında duran üç kıza “Pardon” deyip dikkatini kendine yönlendirdikten sonra  “Kız arkadaşıma bir doğum günü hediyesi almak istiyorum da, senin de ayakkıbaların gerçekten çok  güzeller. Nereden aldın?” gibi bir soru sormak ve kız cevap verince “Teşekkürler, görüşürüz” deyip gitmek (konuşmayı yaparken raporda öğrendiğin gibi duygu katmayı unutma!).
Vs vs vs… (Not: Buradaki 3 kız, 3 kızdan oluşan bir grup değil: 3 ayrı kızdan bahsediyorum.)
Ne demek istediğimi anlıyorsun değil mi? Bu hedefleri istiyorsan küçültebilirsin. İlk yapacağın bunları zihninde 5-10 kez hayal etmek ve yaşamak. Yani gidiyorsun “Pardon” diyorsun, “Saatiniz kaç acaba?” Sonra “Teşekkür ederim” diyorsun ve gidiyorsun. İşte bu kadar.
Bu egzersiz gerçekten ilginç bir egzersizdir, eğer uygularsan sen de fark edeceksin ki her attığın adımla kendine olan güvenin ve yapabilirliğin artmaya başlayacak. Bir çok kez bana birinci günde yapılması imkansız görünen şeyleri yedinci günde rahatlıkla yapabildiğini söyleyen şaşkın kişilerden mesajlar gelir. Bunu dene. Gördüğün gibi riske ettiğin bir şey yok. Birisine saatini sormayla ne kaybedebilirsin ki? Ama emin ol, eğer dediklerimi uygularsan kazanacağın şeyler çok. Onun için şimdi yola koyul.
“Peki Harun D. ben konuşacak kızları nereden bulacağım?” diyorsan merak etme, çünkü egzersizin ikinci bölümünü tam bu soruyu soranlar için hazırladım. Bu egzersizin ikinci bölümü için senden istediğim şey, her gün karşına bir şekilde çıkan ve eğer tanışma becerin olsaydı tanışmak isteyeceğin bütün kızları bir kağıda yazmaya başlaman. Yani şöyle: Diyelim her gün metroya biniyorsun ve metroda beğendiğin kızlar görüyorsun. Bir kağıdın ya da ufak bir not defterin olacak ve metroda böyle bir kız gördüğünü not edeceksin. Sonra belki bir restoranda yemek sırasındasın, ya da üniversitenin kantinindesin ve yan masada güzel bir kız gördün. Aynı şekilde bu kızı da defterine not ediyorsun. Bu kısmı 1 hafta boyunca yapmanı istiyorum. Haftanın sonuna geldiğinde eğer ne yapacağını bilsen her gün ne kadar çok kızla tanışma fırsatını yakaladığını göreceksin. İşte bu fırsatları fark ettikten sonra eğer yukarıda verdiğim egzersizi de uyguladıysan, benden diğer öğreneceklerinle bunları birleştirip fırsatları taker teker değelendirmeye başlayacağız.
Onun için şimdi hemen YOLA KOYUL. Önce kendine 1 haftalık rahatlık seviyene uygun bir program çıkar. Sonra eline kağıdı kalemi al ve gördüğün kızları not etmeye başla.
Bir sonraki emailda kızlarla konuşmadaki en büyük sıkıntılardan biri olan konuşurken KONU BULMA sıkıntısından ve bunun için neler yapabileceğinden bahsedeceğim.

4 yorum:

  1. Sevdigin Kızı Nasıl Etkilersin Serisinin tamamını okudum yani 1den 8e kadar olan kısmını gerçekten çok doğru tespitler yapmışsınız bunları farketmemi sağladığınız için teşekkür ederim. En kısa zamanda bunları hepsini deneyeceğim ama beni en çok üzen şey bu serinin yarım bırakılmış olması. Yani en son "Sevdigin Kızı Nasıl Etkilersin Serisi 8" yazılmış ve sonunda

    "Bir sonraki emailda kızlarla konuşmadaki en büyük sıkıntılardan biri olan konuşurken KONU BULMA sıkıntısından ve bunun için neler yapabileceğinden bahsedeceğim."

    denildikten sonra "Sevdigin Kızı Nasıl Etkilersin Serisi 9" yazılmamış. İnş bu yorumumu görür ve devamını en kısa zamanda yazabilirsiniz. Merakla bekliyorum serinin 9. yazısını.

    YanıtlaSil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil