28 Şubat 2011 Pazartesi

Sevdigin Kızı Nasıl Etkilersin Serisi 4

Konuşma Sıkıntısı Çekmemek İçin…
Biliyorsun bir sonraki yazımda kızlarla konuşurken konu bulmaktan bahsedeceğimi söylemiştim. Zaten kızlarla tanışmayla ilgili bir önceki yazımı gönderdiğim andan itibaren bu haftaki yazımı ne zaman yazacağım hakkında bir sürü email almaya başladım. Maalesef her gün o kadar çok email alıyorum ki bunlarla başedeceğim derken yazıları yazmaya vaktim kalmıyor. Bazen aldığım email sayısı günde 150’yi buluyor.
Lütfen kendini benim yerime bir koy. Bu kadar emaila gerçekten işe yarayan cevaplar vermek istiyorum ve bu ciddi vaktimi alıyor.
Eğer sen de bana soru veya başarı hikayesini göndermiş ama henüz cevap alamamış kişilerdensen, öncelikle senden özür diliyorum. Emailların her birini tek tek yanıtlamaya çalışıyorum ve benzer olan sorular için önümüzdeki günlerde yeni yazılar yazmaya çalışacağım.
Aslına bakarsan bütün bu öğretme meselesi günün birinde en yakın arkadaşımın gelip benden yardım istemesiyle başladı.
O dönemde çok hoşlandığı bir kız vardı ve bu kızı elde etmek için insan kapasitesinin sınırlarını zorlamasına rağmen (bir ağzıyla kuş tutmadığı kalmıştı; bu kız için yazılmış sağlam bir kaç şiiri bile var, öyle söyliyeyim) kız ona sevgili gözüyle bakamadığını, aslında çok hoş bir çocuk olduğunu ama bir şey yaşayıp bu güzel arkadaşlığı bozamayacağını söylüyordu.
UZUN LAFIN KISASI
Arkadaşımın kızı geri kazanmasına, hatta rolleri değiştirip kızın onun peşinden gelmesini sağlamasına yardım ettim.
İşte ondan sonra olan oldu…
Ona öğrettiklerimden başka kimseye bahsetmemesini tembihlemiştim, ama o ne yaptı? Evet, sırları birilerine anlattı. Kızlarla arasının değiştiğini gören arkadaşları bastırınca dayanamamış ve söylemek zorunda kalmışmış…
Tahmin edebileceğin gibi bir anda bir çok yeni arkadaşım ve akrabam olmaya başladı :).
Derken bu arkadaşlara da bir şeyler öğrettim. Bir de baktım ki onların arkadaşları da kapıdalar. Bir yerden sonra gelen kişi sayısı o kadar arttı ki, hayatımı tamamen buna adamaktan kurtulup tekrar kendi hayatıma dönebilmek için bir kitap yazmak zorunda kaldım.
Bu kitap sadece tanıdıklarım içindi. Tabii bu da email kutumda hiç tanımadığım birinden “Kitabı ben de alabilir miyim?” diyen ilk mailı aldığımda değişti. Sonucunda bugüne kadar geldik.
Herneyse, biz bugünkü konumuza dönelim: Yani kızlarla konuşurken nasıl konu bulabileceğine. Sana şu ana kadar Primer Çekicilik Faktörü’nden, konuşmalarına duygu katmaktan ve kızlarla tanışmayla ilgili egzersizlerimden birinden bahsettim. Şimdi kızlarla konuşurken konu bulmana yarayacak olan bir egzersiz vereceğim.
BİZ BUNA “POLİTİKACI TEKNİĞİ” DİYORUZ.
Çünkü bugüne kadar öğrettiğim kişilere muhabbeti istediği yöne çekme ve anlamlı anlamsız her konuda durmadan konuşma becerisini kazandırdı.
Öncelikle bu teknik Primer Çekicilik Faktörü’nü ve Duyguları Hareketlendirme becerisini kullanıyorsan kat be kat daha etkili olacaktır, bunu söyleyeyim.
Tekniği uygulamak için eline bir dergi ya da herhangi bir kitap almanı istiyorum. Şimdi bu kitabın rastgele bir sayfasını aç ve parmağını rastgele bir kelimenin üstüne koy. Evet, hakkında bir şeyler anlatacağın kelime karşında duruyor.
Yapacağın şey şu: Kimsenin seni rahatsız edemeyeceği bir odaya git ve bu kelime ile ilgili aklına gelen herhangi bir olayı 1 dakika boyunca anlat. Anlattığın hikayenin gerçek olup olmaması önemli değil.
Diyelim ki kelime “tavşan”. Geçen yıl Bodrum’da tatil yaparken karşına çıkan ve hayatında gördüğün en uzun kulakları olan tavşan hakkında bir şeyler anlatabilirsin, ya da 2 sene önce yüzüne masum masum baktığı için aldığın tavşanın nasıl evdeki her şeyi kemirdiğinden bahsedebilirsin. Fark ettiysen ben bunları şu anda uydurdum.
Dediğim gibi, ne anlattığının çok önemi yok. Tek bir kural var: Ne kadar saçma ve garip geliyorsa gelsin 1 dakika boyunca uydurduğun bu olayı anlatmaya devam edeceksin…
Belki yaratacağı etkiyi şimdiden fark edemiyorsun, ama bir kaç farklı kelime ile denemeler yaptıktan sonra göreceksin ki rastgele bir kelime üzerine konuşurken bile bülbül gibi şakıyor ve bir politikacı edasıyla ilginç hikayeler anlatıyorsun. Bunun daha ileri varyasyonları da var tabii, ama şimdilik sen bunu bil yeter.
Bu tekniği 1 hafta boyunca günde 5′er dakikadan (yani 5 kelime için) uygula. Bir şeyler anlatma becerinin (tamamen uyduruk hikayeler olsa bile) hızla geliştiğini ve insanları dinletebildiğini göreceksin.
Tabii ki bir sonraki adım önce bu yeni becerini en yakınlarınla konuşurken kullanmaya başlamak. Yani arkadaşların, ailen, kız arkadaşların… Ardından tüm kızlarla konuşurken bu becerinden faydalanmaya başlayacaksın.
Politikacı Tekniğini hemen uygulamaya başla… Ve başarı hikayelerini bana göndermeyi unutma.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil